Svar på frågestund (del 1)

Var har du köpt dina neonfärgade nagellack? 
dem har jag köpt på Primark i London. Sedan har jag ett stort neon grön, och det är köpt på en marknad. 
 

Vilket är ditt favorit nagellack? 
Svår fråga... Jag tycker om alla mina nagellack, men jag måste nog ändå välja mitt Mavala Minute Quick finish Top Coat. 
 
 
 
 
Är det bra att "putta" upp nagelbanden? Har hört någonstans att det inte är bra, men kan ha hört fel. 
Inom denna frågan jag jag inte svara fullt ut, då jag aldrig hört varken eller. 
 Jag puttar upp mina nagelband vid vissa tillfällen. Ibland finns det ju en hudflik på nageln och den brukar jag putta upp, för det är inte fint och man målar nagellack på den.
 

Vilken är din favoritfärg på ett visst nagellacks märke? 
Utav dem jag har eller inte? 
Jag svarar nog utav dem jag har.
 
Ifrån Isa Dora valde jag självklart det svarta graffiti nagellacket. 
 
 
Ifrån Depend valde jag två, detta heltäckande silvriga (as snyggt) och det här turkosa lacket.
 
 
FORTSÄÄT ATT STÄLLA FRÅGOR I FRÅGESTUNDEN! 
 
Hoppas att ni fått svar på era frågor!:) 
 
Kram!
 


Kommentarer
Lina

OMG!! Jag har alla de nagellacken som va på bild!! :D

2013-06-24 @ 22:37:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0