Bloggpaus tom. 20 Augusti

 
 
Japp, det blir som rubriken lyder. 
Jag har inte tid just nu. 
 
Så jag kommer igång igen när skolan börjar!:) 
 
Tänlte avsluta med att visa dagen naglar: 
 
 
 

Bloggpaus tom. 20 Augusti

Japp, det blir som rubriken lyder. 
Jag har inte tid just nu. 
 
Så jag kommer igång igen när skolan börjar!:) 
 
Tänlte avsluta med att visa dagen naglar: 
 
 

Ny design!

Video kommer!:)
 
 

Fransk Manikyr.

Fixade lite fransk manikyr på mig.
 
Själv tyckte jag inte att det blev så bra..
 
 
 
Vad tycker ni?:)

Crazy Dots!

1:04 Det ska stå prickar.


Provade en ny app denna gången, vilken tycker ni att jag ska använda?:)

Jag har inte riktigt lärt mig denna än, så det kanske inte var min bästa video, men men..

Kram!

Några nagel designer!

Hej!
Var hos min kompis igår och fick använda hennes nagellack, så jag målade hennes och hennes lillasysters naglar.
 
Mina:
 
 
Min kompis:
 
 
Hennes lillasyster:
 
 

Gör din egen nagelbandsolja!

Nagelbandsolja stärker dina naturliga naglar och tillför näring till dem. Om du har flisiga och flagnande naglar beror det på att dem är torra.

Nagelbands olja appliceras på nagelbanden minst en gång om dagen för bästa resultat!

Vide på denna eller?;)

 

Rolig och intressant fakta om naglar!

Naglarna växer snabbare på sommaren. 
 
Fingernaglar växer dubbelt så snabbt som tå naglar.
 
Mäns naglar växer snabbare än kvinnors. 
 
Naglarna växer snabbare på nagelbitare.
 
Naglarna växer snabbast mellan 10 och 14 år. 
 
Ju längre fingrar man har, desto snabbare växer naglarna. 
 
Illamående och sjukdom gör att naglarna växer saktare.
 
 

Dagens naglar 8/7-13

Jag ville ha något på naglarna och valde då denna enkla designen!:) 
 
 

Week 1

 Nu ska jag låta mina naglar växa så att dem blir långa och fina!:) 
 
 
 
Det är ju sådana här naglar jag vill ha: 
 
 
Kram!:)
 
 
 

Cute tips, Tutorial!

Den här designen är jätte enkel att göra och är diskret och väldigt gullig!:)


Jag ursäktar mina naglar och nagelband, dem var i väldigt dåligt skick idag!;)

Kram!

Tutorial: RAINBOW SPOTTED NAILS



Bara så att ALLA vet så är denna designen tagen ifrån en tjej på YT henne kanal heter Cutepolish. Hon har gett mig och alla andra tillåtelse att använda hennes designs.

Kram!

REGNBÅGS PRICKIGA NAGLAR!

Jag målade presic denna super snygga designen som jag hittade på YT. 
 
Vill ni ha en video där jag visar hur man gör?:) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

RSS 2.0