Nagellacks TAG!

Det har ju blivit så stort det här med TAG's, så idag hade jag tänkt att göra en Tag om nagellack:)
 
 Hur många nagellack har du i din kollektion?
Just nu (tror jag) att jag har 72 st. Borde verkligen rensa!!

Hur gammal var du när du började använda nagellack? 
Jag började nog väldigt tidigt då jag har många systrar. Men när jag började på Riktigt var jag kanske 11.

 Vilket nagellack kan du inte leva utan?
Svår fråga. Egentligen är det nog mitt minute Quick finish Top Coat. Men inom färger så är det dessa: 
 
Visa ett nagellack du använder för att sticka ut?
Jag brukar ju jämt ha olika designs på mina naglar och det sticker ju ut lite. Men kanske detta lacket?;-)
 
 Vilket var det senaste nagellacket du köpte
Min myrraolja, fast det är ju egentligen bara en olja. Men innan det köpte jag dessa och dem köpte jag i somras så det var ett tag sedan jag köpte nu.
Vilket nagellack ångrar du att du köpte? 
Detta: Köpte det billigt, gillar inte färgen.
 
Vilket är ditt favoritnagellack just nu?
Detta, har det faktiskt på naglarna just nu!
 
Dyraste & billigaste nagellacket i din kollektion?
Billigaste: Ett litet vitt ifrån Touch som kostade 10kr
Dyraste: Tror jag är ett ifrån China Glaze, dock har jag inte köpt det själv så jag vet inte vad det kostar.
 
Mest använda lacket?
Ett vitt nagellack ifrån Mavala. Det var as grymt och är nu helt slut! Så ett nytt sånt står på önskelistan.
 
 Gillar, älskar eller är du besatt av nagellack?
Hmm.. Jag tror nog att jag är besatt!!


Kommentarer
Anonym

Kul!

2014-01-06 @ 17:35:38
Tina

Ja lite besatt är du allt !!! <3 <3 <3

2014-01-06 @ 19:30:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0