Black And White

Ny cool design! 
 
Till denna använde jag det här: 
 
 
Så här blev resultatet! 
 
 
 
 
Hällde även på lite glitter för att få det ännu fräckare!

 
 
Kommentera vad ni tyckte!
 
Kram!

Blue & Polka Dots (bättre bild)

 

Blue & White Polka Dots

 
 
(bilderna är tagna i kvällsljus därav kvalitén)
Vad tycker ni?:)

Rewiew sensinity

Hej nu tänkte jag göra en Rewiev på ett nagellack jag köpt denna sommaren. 
( för er som inte vet är en Rewiev, där man typ bedömer, säger vad man tycker om produkten ) 
 
 
Jag köpte detta nagellacket på ett lågpris varuhus som heter Klädkällaren. 
Det kostade bara 15 kr. 
 
Detta var något bland dem bästa billiga lacken jag någonsin testat! 
 
Jag målade ett lager och det täckte jätte bra, man kunde endast se mina nageltippar igenom så jag målade två lager. 
Det var väldigt enkelt att applicera då det var väldigt löst. 
 
Färgen är helt underbar! Lite svår att få att se rättvis ut på bilden men men..
 
Det torkade också jätte fort så jag blev jätte förvånad när jag råkade nudda nageln efter en kort, kort stund och det var torrt...? 
 
Det satt i 3 dagar, sedan började det släppa något i kanterna och då börja jag pilla... 
 
VÄLDIGT prisvärt och bra nagellack!!:) 
 
Vill ni ha fler rewiews? 
 
 
 
Kram!

Färgglada leopard naglar!

Blev själv inte så jätte nöjd, dem blev inte riktigt som jag ville..

Men hoppas att ni är nöjda i alla fall!:)

Enkelt och Glittrigt

 
-IsaDora Loose glitter
 
 

Sommar haul!

Här kommer lite bilder på saker som jag köpt under sommaren!:) 
 
 
Matte Top Coat H&M 29 kr? 
 
Vitt touch lack, Klädkällaren 5 kr! 
 
Sensity lacken, Klädkällaren 15 kr/st. 
 
 
Jag köpte även en ny låda att förvara mina nagellack i. 
 
Klädkällaren, ca 30 kr? 
 
 
 
 Jag tror att detta ska vara allt jag köpt!:) 
 
Jag kommer även att göra  Rewiev på Sensinity lacken. 
 
Kram!

Välkomna tillbaka!

Hej, nu är jag tillbaka! 
Hoppas att ni kommer att vilja följa bloggen i höst. 
Har ni haft en bra sommar? 
 
Imorgon kommer det komma upp en sommar haul!:) 
 
Här kommer några bilder på mina "back to school" naglar. 
 
 
 
 
 
Jag använde mig utav Gina Tricots nail wraps. Och dem får en stoor diss... 
Klistret på dem funkade inte alls. 
Jag fick måla ett lager genomskinligt nagellack för att få det att fästa. 
Passformen var inte heller jätte bra:/ 
 
Men resultatet blev bra och det är det som är huvudsaken!:)
 
Kram!
 

RSS 2.0