Rosa Bandet Naglar

För ett tag sedan målade jag Rosa Bandet Naglar.

Jag tycker verkligen att alla ska stödja Rosa Bandet. Du kan visa det genom att du målar denna designen!

Hoppas ni gillade den!

Haul

 
 
Hej! 
 
Igår var jag på ett disco och då vann jag ett litet kit ifrån Max Factor som jag tänkte visa er. 
 
 
Jag fick alltihop i en jätte fin necessär.
I den fick jag ett brunt nagellack med lite lila skimmer i sig.
Jag fick också en Nail Art Brush.
( i kitet ingick även en mascara) 
 
Jag är jätte glad för dessa produkterna och det ska bli jätte kul att få prova dem!
 
Kram! 
 
 

Ny Höst färg!!

 
Lacket kommer ifrån L'oreal Paris. 
Färgen heter Hypnotic Red och är nr 409.
 
En stor hiss!! 
Vad tycker ni?

NAIL ART DESIGN PÅ INSTAGRAM!!

Nu hittar ni mig äntligen på instagram!

Nailartdesignwebbloggse

Nailartdesignwebbloggse

Nailartdesignwebbloggse

Jag kommer att lägga ut alla designs jag gör där!:)


Så det är bara att genom och följa.

Kram!<3

ALLA MINA NAGELLACK!

RSS 2.0