Tillbaka med massa uppd!

Halloj alla fina därute i höstmörkret! 
 
Jag har varit lite off här på bloggen ett tag. Men nu har jag tre olika saker att visa er!
 
För ett tag sedan gjorde jag min egen Hand scrub. 
(de som följer min instagram sida kanske redan sett detta) 
 
 
Den är verkligen Super bra och gör händerna lena och återfuktade.  Passar jätte bra nu på hösten då jag brukar få jätte torra händer. 
Vill ni ha receptet? 
 
Sedan så har jag en super kul grej att visa, jag har köpt ett nail art Brush set. 
15 penslar i olika storlekar för endast 49kr på Ullared. 
Är så himla glad för dem! För jag har ju fått måla med tandpetare och hårnålar innan ;-)
 
 
 
Och för att testa mina nya penslar gjorde jag denna designen!:)
 
 
 
Vad tycker ni? 
 
Kram!<3


Kommentarer
Hej

Jätte fina! Hur kan du vara så duktig? Det ser jätte pilligt ut men inte alls kladdigt som det blir för mig! Kram på dig!<3

2013-11-17 @ 17:08:17
Anonym

Hej, jätte duktig är du, älskar din blogg! Men jag undrar hur man gör handscruben, har velat ha en länge. Hade ju varit kul om man kan göra en själv för det är ju så himla dyrt! :)

2013-11-25 @ 21:48:12
Anonym

Hej, jätte duktig är du, älskar din blogg! Men jag undrar hur man gör handscruben, har velat ha en länge men ser är ju så himla dyrt! Så skulle vart kul om du skriver hur man gör så man kan göra själv, o kanske ge till någon i julklapp. ;) :)

2013-11-25 @ 21:51:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0