Wanties




Hej alla fina! 

Förlåt mig att jag varit lite off ett tag. Det har varit mycket och jag har fått prioritera annat. Men i helgen hade jag tänkt att ladda upp ett förråd med inlägg för kommande veckorna!:) 

Här kommer lite saker jag är sugen på nu. 

Mina vita nagellack är helt slut så jag behöver verkligen ett nytt. Och  Mavalas lack är så himla bra!

Även mitt Minute Quick finish är slut.

Och blåa naglar bara jag älskar just nu. Så mitt blåa ifrån sensinity är slut. 


Detta lacket verkar ju så himla praktiskt. Att slippa nagelborttagningsmedel och bara dra av lacket när man vill göra nytt. 



Hoppas ni har det bra, Kram!




Kommentarer
Elinore

Mavala och China Glaze är super bra märken :D
Jätte härlig blå nyans :D

2014-03-27 @ 16:00:15
URL: http://elinorejarlehag.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0