Hösten och vinterns trender 2013!

Hej! nu hade jag tänkt göra ett inlägg om mina favoriter bland hösten och vinterns trender! 
 
Det är väldigt inne att ha sina naglar i en vinröd, mörklila eller brun nyans. 
Extra snyggt om man kan matcha till det med något klädesplagg.
Ganska enkelt men ändå trendigt och snyggt!! 
 
 
 
 
Sen har vi ju den As coola trenden med Holographic naglar!
Såå snyggt!
 
 
Och självklart Sugar crush trenden! 
Inte något jätte nytt, men super snyggt och vintrigt tycker jag!
 
 
 
 
Vilken är eran favorit Höst och Vinter trend? 
Detta är mina personliga, nu vill jag höra era!
 
Kram!
 


Kommentarer
Anonym

Jäääätte bra tips! Love it!:*

2013-11-22 @ 10:57:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0