Välkomna tillbaka!

Hej, nu är jag tillbaka! 
Hoppas att ni kommer att vilja följa bloggen i höst. 
Har ni haft en bra sommar? 
 
Imorgon kommer det komma upp en sommar haul!:) 
 
Här kommer några bilder på mina "back to school" naglar. 
 
 
 
 
 
Jag använde mig utav Gina Tricots nail wraps. Och dem får en stoor diss... 
Klistret på dem funkade inte alls. 
Jag fick måla ett lager genomskinligt nagellack för att få det att fästa. 
Passformen var inte heller jätte bra:/ 
 
Men resultatet blev bra och det är det som är huvudsaken!:)
 
Kram!
 


Kommentarer
Alma o Tekla

hej hörru!
fin nagellacks blogg <3 jag äskar själv oxå att måla naglarna.

vill du ha fler besökare sötis, kolla då in vår vår tävling på bloggen :)

2013-08-20 @ 21:29:42
URL: http://altee.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0