Vart jag hittar inspiration?

Ja, det är det en del som har undrat. 
Alltså väldigt många utav mina designer ploppar bara upp i huvudet på mig. 
Och då gäller det att vara snabb att måla den, annars glömmer jag bort den.
 
Men jag kollar också mycket på youtube kanaler, bloggar osv. 
Det räcker för mig att se en  bild  i några sekunder, så har jag en design i huvudet. 
Men jag kopierar  nästan aldrig allting.
 
Tex. Ombre naglar, och water marble har ju självklart inte jag hittat på .
 
Tänkte tipsa om en youtube kanal och en blogg Som jag hittar mycket inspiration ifrån. 
 
Youtube: Cutepolish
Blogg: Artnail.blogg.se
 
Kram!:) 
 
 
 
 


Kommentarer
Annika

Snygga naglar :)

2013-05-15 @ 18:18:35
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0