Rock söta Naglar.

Jaa, jag tyckte att naglarna både var gulliga och lite tuffa. Så, så fick den heta!
 
Detta använde jag:
Börja med att måla ett vanligt bas lack, för att inte missfärga dina naglar.
Måla dem sedan i en grund färg du vill ha.
Jag valde rosa.
Måla sedan halva nageln med svart krackelerings (stav?) nagellack.
Sedan använder du en Dotting Tool och gör vita prickar längs med den svarta kanten.
HÄR kan du se hur man gör en egen Dotting Tool.
 
Avsluta med Top Coat.
Jag änvände mig utav Minute Quick Finish Top Coat, då jag inte har tålamod att vänta tills det torkat.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nail art design.

Oj vad bilderna blev små:/

2013-05-12 @ 18:53:11
URL: http://nailartdesign.webblogg.se
Elin

Fräckt!!

2013-05-17 @ 17:37:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0