MINA NYÅRS NAGLAR!

Från mig till er önskar jag nu er ETT GOTT NYTT ÅR!<3

Jag hoppas på ett grymt 2014 då jag kan växa här ihop med er! Tack alla för detta året här på Nailartdesign.

Kram, och ha en grym kväll!<3

Jul Designs #2 Ren naglar

DIY Lemon & sugar Hand scrub

Bästa julklapps tipset! 
 
Ingredienser:
0,75 dl strösocker 
0,25 dl olivolja 
1 msk citronsaft
 
Och en fin burk och gärna lite dekorationer!
 
Blanda ihop allt och häll i burken. Om du tycker att den blir för lös kan du hälla i lite extra socker. 
 
Dekorera gärna och sätt på en etikett. På bara en kort stund har du en jätte fin julklapp!
 
 
Änvändning: Ta ungefär en tsk scrub och använd den som om det vore en tvål, skölj sedan av.
 
Händerna blir jätte mjuka och återfuktade och jag lovar att det kommer att bli en uppskattad julklapp! 

Jul Designs #1 Julgrans naglar!

Jätte gullig och fin design som passar nu på julen!

RSS 2.0