Kedje naglar.

 
Jaa, denna designen fick heta kedje naglar för jag tyckte faktiskt att det ser ut som små kedjor som hänger över nageln.
 
Detta använde jag: 
 
 
Du behöver också en Dotting Tool och en tandpetare eller liknade.
HÄR kan du ser hur man gör en egen Dotting Tool. 
 
Börja med att måla ett lager Super Base. 
 
 
Måla sedan alla naglar i en grund färg (jag fick måla två lager)
 
 
 Använd Dotting toolen och gör prickar. Du kan göra både kors och tvärs.
 
 
Använd sedan tandpetaren och gör ännu mindre prickar mitt i de svarta.
 
 
Avsluta med ett lager Top Coat och sedan är du klar!:) 
 
 
 
 
Imorgon bär det av till Ullared, visar grejerna jag köpt då!:) 
 
Kram!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Isabell

Du är jätte duktig det blev jätte finnt!

Svar: Tack!<3
NailArtDesign

2013-04-30 @ 09:36:30
Elin

Skit snyggt!

2013-04-30 @ 16:16:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0